måndag 10 oktober 2011

BONUSMATERIAL

Hej kära bloggläsare,

detta inlägg har jag tänkt ska fungera lite som ett substitut, eller bonusmaterial om så vill, till avsnittet som aldrig sändes pga att någon kände sig nödd och tvungen att labba loss. :):):):):) <--passivtaggressivsmiley dvs. den enda som är okej!!! Och eftersom att jag har spenderat helgen med att hasa runt i Norrland i det extremt ouppskattade plagget långkalsonger, hänga i skogen samt äta en asstor ost (alltså haft en helg av myz) så tänker jag unna mig att fortsätta på samma tema och skriva ett inlägg som kräver väldigt lite av min arma hjärna. Eller så vill jag bara ta upp något som ej har med vår programbeskrivning att göra, men ingen har egentligen koll på vad den är och detta är fan skitkul så HÄR HAR NI
Courtney plus gubbe som försöker sig på att göra ett mammogram?

Det är alltså Courtney som är gift med le gubbz som spelade den sadistiska fångvaktaren ur Green Mile. Rolig kuriosa; han är 51 hon är 16.... Jaja löve is blind och säkert i många amerikanska stater illegal osv, men det är ej vad jag vill att du ska tänka på. Du ska fokusera på hennes varför-är-jag-ej-harlequin-författare-?tweets!!!! Har ni någonsin tänkt såhär när ni duschat/badat/solat/road-trippat/stått/gått/tränat/bakat?
ÅÅÅ jag vill kunna skicka beskrivningar om grejer jag ska göra till henne och sen gör hon om tex. den glammiga aktiviteten "gå ut i korridorköket och koka linser" till att på något sätt ha en "sexy tasty tuesday".


   /Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar